۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۶۵۸۴۰۶

رئیس سازمان بسیج  مستضعفین حادثه تروریستی سروآباد را محکوم کرد

رئیس سازمان بسیج  مستضعفین حادثه تروریستی سروآباد را محکوم کرد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای حادثه ترویستی سروآباد در دفاع از امنیت و سلامت مردم عزیزمان به‌دست عوامل مزدور و تروریست به ملکوت اعلی پرکشیدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در کردستان، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی شهادت بسیجی «محمد کرمی» فرمانده حوزه عملیاتی بسیج شهدای اورمان توسط تروریست‌ها را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی مزین به نام ایثارگران و جهادگرانیست که در راستای اعتلای آرمان‌های والای اسلام، همواره با روحیه جهادی و انگیزه الهی و حضور بی‌منت در میادین و عرصه‌های خدمت به محرومان، هرگز آسودگی و آسایش را برنمی‌تابند.

خبر شهادت برادر بسیجی محمد کرمی که از چند ماه گذشته بی‌ادعا، خالصانه و عاشقانه در خط مقدم جبهه سلامت برای خدمت‌رسانی و تداوم رزمایش همدلی و نهضت کمک مومنانه و دستگیری از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده در مدت زمان شیوع ویروس کرونا در منطقه سروآباد حضور یافته بودند، موجب تأثر و تألم خاطر بنده گردید.

اینجانب شهادت پرافتخار این برادر بسیجی که در دفاع از امنیت و سلامت مردم عزیزمان به‌دست عوامل مزدور و تروریست به ملکوت اعلی پرکشیدند را به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم(عج) و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله الله العالی) و خانواده معزز و صبور شهید، بازماندگان و مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم./1401/د102/ب1

ارسال نظرات